Удосконалення шляхів співпраці служби зайнятості з роботодавцями та соціальними партнерами в сучасних умовах обговорили учасники круглого столу, що відбувся у Підволочиському управлінні Тернопільської філії Тернопільського обласного центру зайнятості. У заході взяли участь керівники: центру надання адміністративних послуг Підволочиської селищної ради; відділу соціального забезпечення № 5 управління соцзахисту населення Тернопільської РДА та представники: відділу економічного розвитку, торгівлі та інвестицій Підволочиської селищної ради; відділу соціального захисту населення, сім’ї, молоді та спорту Підволочиської селищної ради; комунального закладу «Центр надання соціальних послуг Підволочиської селищної ради»; п’ятого відділу Тернопільського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки; Підволочиської районної організації Товариства Червоного Хреста України.
Під час заходу присутні ознайомились з можливостями здобуття освіти за ваучером, експериментальним проєктом з організації професійного навчання учасників бойових дій та осіб з інвалідністю внаслідок війни. Поінформували про активні програми служби зайнятості, закцентували увагу на наданні компенсацій за працевлаштування ВПО, учасників бойових дій та осіб з інвалідністю, зокрема, на наданні компенсації для облаштування робочих місць для осіб з інвалідністю I або II групи, які є застрахованими особами. Обговорили питання, щодо організації громадських та суспільно корисних робіт в умовах воєнного стану й розглянули можливості залучення до таких робіт зареєстрованих безробітних та інших незайнятих осіб, зокрема ВПО. Також мали нагоду в черговий раз презентувати проєкти єРобота спрямовані на створення або розвиток власного бізнесу за напрямками "Власна справа" і "Грант для ветеранів та членів їхніх сімей ", основною вимогою яких, при їх наданні є створення нових робочих місць.
Учасники круглого столу поділилися досвідом роботи із вищезгаданими категоріями населення та обговорили шляхи удосконалення співпраці, поліпшення і модернізації надання послуг населенню, у тому числі із застосуванням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.